4x4 Evia Racing Team
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Πρόσφατα Θέματα
» The Egg - Travelator (1998)
Πρόγραμμα αγώνων 4Χ4... EmptyΤρι Φεβ 18, 2014 3:49 pm από godcap

» 3gp Desi 18 Videos Com
Πρόγραμμα αγώνων 4Χ4... EmptyΣαβ Φεβ 15, 2014 8:32 pm από godcap

» ωραιο avatar
Πρόγραμμα αγώνων 4Χ4... EmptyΠεμ Αυγ 09, 2012 11:34 am από iason

» 1 ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΡΕΤΡΙΑΣ ΝΗΣΙ ΟΝΕΙΡΩΝ
Πρόγραμμα αγώνων 4Χ4... EmptyΠεμ Ιουλ 07, 2011 4:23 pm από vagelis sami

» Aλλαγη πλατφορμας!
Πρόγραμμα αγώνων 4Χ4... EmptyΤετ Ιουν 29, 2011 12:22 am από manos

» EVIA Rally Raid 2011
Πρόγραμμα αγώνων 4Χ4... EmptyΤρι Ιουν 21, 2011 9:35 am από mitsos

» jimny trayback
Πρόγραμμα αγώνων 4Χ4... EmptyΠεμ Ιουν 02, 2011 8:30 pm από BK90

» Trial στην Αρτα , 29.5.2011
Πρόγραμμα αγώνων 4Χ4... EmptyΔευ Μάης 30, 2011 9:04 pm από johnmlrs

» trial Αρτα 2011
Πρόγραμμα αγώνων 4Χ4... EmptyΚυρ Μάης 29, 2011 11:20 pm από manos


Πρόγραμμα αγώνων 4Χ4...

Πήγαινε κάτω

Πρόγραμμα αγώνων 4Χ4... Empty Πρόγραμμα αγώνων 4Χ4...

Δημοσίευση  DIMITRIS ISTIEA Παρ Μαρ 19, 2010 12:54 am

Μία ακόμη ενημέρωση του φίλου μας Χρήστου Σιδέρη

Πρόγραμμα:
Πρώτα από όλα στο κομμάτι του προγράμματος.
1. Το πρόγραμμα θα έπρεπε να φτιάχνεται με στόχο το καλύτερο του σπορ και όχι με το ποιος θέλει να κάνει αγώνα.
2. Το πρόγραμμα πρέπει να είναι στημένο με βάση τις δυνατότητες των αγωνιζομένων και όχι τα θέλω και τις επιρροές των οργανωτών. Έπαθλα με 10 και βάλε αγώνες δεν έχουν θέση αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, με βάση τη διάρθρωση του πίνακα συμμετοχών, το συνολικό αριθμό αγωνιζομένων και βέβαια την γενική οικονομική κατάσταση.
3. Το πρόγραμμα πρέπει να έχει να κάνει με την κατανομή και συγκέντρωση των αγωνιζομένων στη χώρα μας. Π.χ. Wild Terrain στην Καλαμάτα αυτή τη δεδομένη στιγμή θα ήταν άκαιρο, αφού οι αγωνιζόμενοι είναι από βόρεια και από τα νησιά.
4. Το πρόγραμμα πρέπει να βασίζεται σε καταξιωμένους διοργανωτές, δίνοντας σε νέους τη δυνατότητα να αποδείξουν την αξία τους. Δηλαδή; Έπαθλα με τους άξιους και κάποιοι, λίγοι, φιλικοί αγώνες για τους φερέλπιδες οργανωτές. Αν το κάνουν καλά, τους υπολογίζουμε στην επόμενη σεζόν στο σχετικό έπαθλο! Οι αγωνιζόμενοι δεν είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν για να μαθαίνουμε στην πλάτη τους, ούτε για να πειραματιζόμαστε.
5. Το πρόγραμμα πρέπει να βασίζεται, ποιοτικά και όχι αριθμητικά, στις αξιολογήσεις των αγώνων της προηγούμενης χρονιάς. Στις αντικειμενικές αξιολογήσεις, στις οποίες πρέπει να μετρούν πράγματα όπως η ασφάλεια, η προβολή, οι παροχές, η ικανοποίηση των αγωνιζόμενων, ο αριθμός συμμετοχών κλπ. Οι καλύτεροι σε βαθμολογία αγώνες πρέπει να συνθέτουν τα έπαθλα της επόμενης χρονιάς. Ότι δηλαδή αποφάσισε η συνάντηση της Λάρισας και η 10μελή της ΕΛΠΑ αλλά ποτέ δεν εφαρμόστηκαν

Οι αγώνες
1. Οι αγώνες πρέπει να διατηρούν τη διαφορετικότητα και το χαρακτήρα τους. Δεν χρειάζεται να είναι ίδιοι, δεν πρέπει να είναι ίδιοι. Απλά πρέπει να αναφέρονται στις ίδιες κατηγορίες αυτοκινήτων και να έχουν τουλάχιστον τα ελάχιστα όσον αφορά την ασφάλεια, την προβολή, τις παροχές.
2. Πρέπει να αναφέρονται στο σύνολο των αυτοκινήτων που μπορούν να λάβουν συμμετοχή σε αυτούς και όχι σε κάποιες μικρές, λαμπρές ίσως, εξαιρέσεις. Π.χ. κατηγορία Τ1 στους αγώνες αντοχής στην Ελλάδα δεν έχει θέση, γιατί απλά δεν έχουμε αυτοκίνητα Τ1. Ενημερωτικά ούτε Τ2 έχουμε!
3. Ο οργανωτής, όποιος και αν είναι αυτός, θα πρέπει να έχει την απόλυτη ευθύνη για την επιτυχία ή αποτυχία του αγώνα του. Παρεμβάσεις θα πρέπει να γίνονται μόνο στο κομμάτι της ασφάλειας, όταν και εάν αυτή πάσχει αποδεδειγμένα.

Οι κανονισμοί
1. Πρέπει να έχουν βάθος χρόνου και στόχους την ασφάλεια, την αύξηση των συμμετοχών, την αύξηση του ανταγωνισμού, την έλξη προβολής από τα ΜΜΕ.
2. Πρέπει να ελαχιστοποιούν το κόστος χωρίς να θυσιάζεται η ασφάλεια.
3. Πρέπει να λαμβάνουν υπ΄ όψη τα ιδιαίτερα ελληνικά χαρακτηριστικά (φορολογία αυτοκινήτων, ΚΟΚ, μορφολογία εδάφους, οικολογία κλπ.)
4. Οι όποιες αλλαγές πρέπει να γίνονται σε εύθετο χρόνο και να ανακοινώνονται αρκετά πριν εφαρμοστούν για να γίνεται δυνατή η προσαρμογή αγωνιζόμενων και οργανωτών.
5. Πρέπει να κινούνται στα γενικά πλαίσια των διεθνών κανονισμών, ούτως ώστε να μην είναι αδύνατη η προσέλκυση ξένων συμμετοχών, τουλάχιστον στο μέλλον.
DIMITRIS ISTIEA
DIMITRIS ISTIEA

Posts : 75
Join date : 13/11/2009
Age : 57
Location : ISTIEA-EVIA

http://www.evia4x4club.forumup.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης